VoIP szolgáltatásunk

A Digitelefon VoIP rendszerei egy, már tesztelt, kipróbált és a célnak tökéletesen megfelelő HP ProLiant MicroServer Gen10-en alapulnak. A hardvert a minimális elektromos fogyasztás, és a naprakész szolgáltatások miatt választottuk telefonközpontjaink alapjául.

VoIP telefonközpontunknál SIP protokollokat használunk, így a központ képes együttműködni fővonalakkal és mellékekkel.

Egyszerűbb programozást igényel, mint az analóg központok bármelyike, helyette egy webes felületre belépve kordinálhatjuk az installációt és a beállításokat. Ezen a felületen információhoz juthatunk az aktív hívásokról, mellékek jelenlegi állapotáról, míg a régebbi hívásainkat is visszakereshetjük egy táblázatból.

A szolgáltatás lényege amiért tényleg többet tud az analóg telefonnál az, hogy amennyiben analóg/digitális adaptert és VoIP GSM adaptert is használunk úgy a hívás indítás pillanatában a központ eldönti, hogy melyik irányban olcsóbb felépítenie a hívást,
és azt a hálózatot fogja használni, így pénzt takarít meg számunkra.

Az általunk kínált telefonközponton igény szerint létrehozhatunk hangos menüpontokat amiket napszakokhoz, hétvégéhez, ünnepekhez igazítva használhat. Valószínűleg hallott már hasonlót, hogy “Az xy kft-t hívta….Készüléke nyomógombjai segítségével haladjon a menüpontok között, értékesítés 1-es gomb; fejlesztés 2es gomb” és így tovább, mi pontosan ezt kínáljuk. Egy átgondolt, és jövőbe mutató kommunikációs rendszert.

További igény szokott lenni például, amikor egy kolléga szabadságra megy, és a melléke nem elérhető egy időszakon keresztül, ilyenkor a hívás átirányítható egyéb mellékre, hangpostára, vagy akár egy mobilszámra is. Központjaink rendelkeznek hangposta funkcióval, ami akár mellékenként is használható. A hangposta által üzeneteit bármikor visszajátszhatja egy telefonon, de akár még hangposta üzenetéről emailt is küldhet a rendszer.

Telefonközpontjaink szolgáltatás listájáról, és hardveres specifikációjáról lentebb tájékozódhatsz, de természetesen dönthetsz úgy hogy egy virtualizációban futó telefonközpontot használnál a kommunikációs fejlődés következő lépcsőjeként, ebben az esetben az adatbekérőn kérjük a megfelelő részt aláhúzni.

Telefonközpont szolgáltatásaink:
VoIP & Mikroszerver : VirtualPBX

Egyedi igényekre szabható megoldás!

Költséghatékonyabb üzemeltetés, így pénzt takarít meg.

A Digitelefon VoIP szolgáltatása rád és cégedre vár! Nincs több bajlódás a régi, már alig használható központtal, csak a zavartalan és megbízható telefon szolgáltatás

Telefonközpontjaink
alap szolgáltatásai:

  • Hunting Group – Keresőcsoport
  • Pick Up (Group) – Hívásátvétel csoporton belül
  • Pick Up (parking) – Parkolás/parkolás visszavétel
  • Resend Last Num – Újrahívás
  • Send DTMF – DTMF kód küldése
  • Collective Speed Dial – Közös rövidített hívószámok
  • Call forwarding (immediate) – azonnali átirányítás
  • Call forwarding (busy) – átirányítás foglaltság esetén
  • Call forwarding (DND) – ne zavarjanak típusú átirányítás
  • Call forwarding (follow me) – követő átirányítás
  • Call forwarding (Hunting Group Diversion) – keresőcsoport-hívások átirányítása
  • Call forwarding (to attendant) – átirányítás kezelőcsoportra
  • Delete All of Call Forwarding – minden átirányítás törlése
  • CLIP – Hívószám azonosítás
  • DISA (remote substitution)
  • Preannouncements – hangbemondások kezelése
  • Hotline – forródrót funkció
  • Call waiting – hívásvárakoztatás
  • Hold – Hívástartás
  • MOH – tartászene
  • Transfer – hívásátadás mellékre
  • Transfer by on hook – hívásátadás bontáskor
  • Transfer ExtExt – külső hívás átadása fővonalra
  • Conference – Konferenciahívások kezdeményezése
  • Traffic sharing – fővonal-mellék hozzáférési jogosultság
  • subscriber barring – mellék tárcsázási jogosultság
  • Trunk Group Access – külső vonalcsoport direkt elérése
  • ARS (LCR) – automatikus útvonalválasztás
  • Time Ranges – idő szerinti híváskezelés
  • ACD Group – Híváselosztási csoport
  • Normal/Restricted Mode – nappal-éjszaka átkapcsolás
  • SIP trunks – SIP fővonalak regisztrálása
  • Paging – Azonnali kihangosítás bejelntéshez
  • Config save/reload – beállítások mentése
  • Fax server – Bejövő faxok továbbítása emailben, kimenő szkennelt dokumentumok továbbítása fax készülékekre.

Telefonközpontunk
hardveres specifikációja:

  • HP ProLiant MicroServer Gen10
  • CPU: AMD Opteron X3216 Dual-core (2 Core) 1.60 GHz
  • RAM:Memory: 8 GB DDR4
  • MerevlemezSSD:
  • Táp: HP PowerSupply 200 W
  • Ház: HP ProLiant MicroServer Gen10
  • LAN: Gigabit Ethernet Card
  • Serial ATA/600 Controller – Támogatja a RAID 0, 1, 10-et

Amiben segíthetünk:

Az általunk kínált telefonközpont beüzemelése, és használata előtt rengeteg ügyintézés, számhordozás, és nem utolsó sorban kommunikáció szükséges, hogy a megfelelő működésű központot állíthassuk be. Mi próbáljuk megkönnyíteni az ügyintézés nehézségeit, és az átállás időszakát a következő módokon:

Számhordozás

Az elmúlt években a szolgáltatóváltás ellen a legnagyobb ellenérv a telefonszámcsere volt. Erre ma már létezik egy egyszerű megoldás! Egy formanyomtatvány segítségével lehetőség nyílik a jól bejáratott, mások által ismert telefonszámot az új (VoIP) szolgáltatóhoz hordozni.

Igény szerinti konfigurálás

Telefonközpontjainkat előzetes felmérés után egyedi igényeknek megfelelően, és a megrendelővel való folyamatos kommunikáció mellett építjük, telepítjük és konfiguráljuk. Fontos számunkra, hogy minőségi szolgáltatást adhassunk ki kezünkből.